Ga direct naar de inhoud

Hulp met Klarna

IK HAD EEN PROBLEEM MET MIJN BESTELLING.

Indien u via Klarna een bestelling heeft geplaatst en problemen heeft ondervonden met uw bestelling of uw product wilt retourneren, neem dan eerst contact met ons op via support@bizellee.nl.


**De gemiddelde wachttijd voor klanten is 4x korter als ze rechtstreeks contact met ons opnemen in plaats van de Klarna-app te gebruiken! 

MIJN BESTELLING IS TE LAAT, MAAR IK MOET KLARNA BETALEN.

Je betaling verplaats je eenvoudig via de Klarna app. Volg de volgende stappen:

    1. Aan het einde van de bestelling klikt u op ‘Betalen’ . 
    2. Klik op Verlengingsdatum verlengen . 
    3. Klik op "Bevestigen" . 
    4. Uw betalingstermijn wordt met 10 dagen verlengd ! 
    5. Neem na verlenging contact op met support@bizellee.nl. Ik wil graag mijn bestelling retourneren.

Om uw bestelling probleemloos te retourneren kunt u contact opnemen met support@bizellee.nl en wij sturen u binnen 24 uur de retourinstructies per e-mail.

IK BEN ONTEVREDEN OVER DE KWALITEIT.

Voor een passende oplossing kunt u contact opnemen met support@bizellee.nl en wij zullen er alles aan doen om u te vergoeden.

ARTIKELEN ONTBREKEN OF ZIJN BESCHADIGD.

U kunt contact met ons opnemen via support@bizellee.nl.

Neem contact met ons op en geef aan welke producten ontbreken of beschadigd zijn. Wij sturen u dan direct een nieuw exemplaar of storten het aankoopbedrag van het betreffende artikel terug.