Hulp met Klarna
IK HAD EEN PROBLEEM MET MIJN BESTELLING.
Indien u via Klarna een bestelling heeft geplaatst en problemen heeft ondervonden met uw bestelling of uw product wilt retourneren, neem dan eerst contact met ons op via support@bizellee.nl.
**De gemiddelde wachttijd voor klanten is 4x korter als ze rechtstreeks contact met ons opnemen in plaats van de Klarna-app te gebruiken!
MIJN BESTELLING IS TE LAAT, MAAR IK MOET KLARNA BETALEN.
Je betaling verplaats je eenvoudig via de Klarna app. Volg de volgende stappen:
- Aan het einde van de bestelling klikt u op ‘Betalen’ .
- Klik op Verlengingsdatum verlengen .
- Klik op "Bevestigen" .
- Uw betalingstermijn wordt met 10 dagen verlengd !
- Neem na verlenging contact op met support@bizellee.nl. Ik wil graag mijn bestelling retourneren.
Om uw bestelling probleemloos te retourneren kunt u contact opnemen met support@bizellee.nl en wij sturen u binnen 24 uur de retourinstructies per e-mail.
IK BEN ONTEVREDEN OVER DE KWALITEIT.
Voor een passende oplossing kunt u contact opnemen met support@bizellee.nl. en wij zullen er alles aan doen om u te vergoeden.
ARTIKELEN ONTBREKEN OF ZIJN BESCHADIGD.
U kunt contact met ons opnemen via support@bizellee.nl.
Neem contact met ons op en geef aan welke producten ontbreken of beschadigd zijn. Wij sturen u dan direct een nieuw exemplaar of storten het aankoopbedrag van het betreffende artikel terug.