Volledig Retourbeleid
RETOURBELEID
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het mag op geen enkele manier gedragen, gewassen of veranderd zijn.
Retourzendingen worden niet geaccepteerd als het originele schommellabel is afgesneden.
We behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren die zijn verzonden nadat de 14-dagen respijtperiode is verstreken of voor artikelen die niet in de oorspronkelijke staat aan ons zijn geretourneerd.
DEFECT ARTIKEL ONTVANGEN?
Excuses voor dit ongemak, dit gebeurt soms bij alle merken. Neem contact op met de klantenservice support@bizellee.nl en stuur ons een foto van het defect. We zullen er dan alles aan doen om dit snel voor je op te lossen.
OMRUILINGEN
We kunnen nu ruilen. Dien de omruiling in via ons retourencentrum. Zodra we je oorspronkelijke bestelling retour hebben ontvangen in overeenstemming met ons retourbeleid, sturen we het omgeruilde artikel GRATIS op!
RETOUR INFORMATIE
We bieden momenteel geen gratis retourzendingen aan.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van je retourzending.
Als je akkoord gaat met onze aankoopvoorwaarden, krijg je de oorspronkelijke verzendkosten bij het retourneren van artikelen niet terug.
*Alle geretourneerde artikelen die vervuild zijn met deodorant en make-upvlekken worden niet geaccepteerd en kunnen naar je worden teruggestuurd.
*Houd er rekening mee dat het tot 21 werkdagen kan duren voordat we je retourzending hebben verwerkt, gerekend vanaf de datum dat we de artikelen hebben ontvangen.
VERZENDING
Leveringen kunnen soms langer duren. Let op: werkdagen zijn exclusief weekenden en feestdagen.
INTERNATIONALE VERZENDING
Al onze internationale bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in het Nederland met behulp van de beste en meest betrouwbare koeriers voor uw specifieke gebied.
VRAGEN?
Als u vragen hebt, kunt u contact met ons opnemen op
support@bizellee.nl
KLARNA
Geef alstublieft verantwoordelijk geld uit. Klarna's Pay in 3 / Pay in 30 dagen zijn ongereguleerde kredietovereenkomsten. Als u meer leent dan u zich kunt veroorloven of te laat betaalt, kan dit een negatieve invloed hebben op uw financiële status en uw vermogen om krediet te krijgen. Zorg ervoor dat je je maandelijkse aflossingen op tijd kunt betalen. 18+, alleen inwoners van Europa. Afhankelijk van status. Late kosten kunnen van toepassing zijn. Algemene voorwaarden zijn van toepassing https://www.klarna.com/nl/terms-and-conditions/.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het mag op geen enkele manier gedragen, gewassen of veranderd zijn.
Retourzendingen worden niet geaccepteerd als het originele schommellabel is afgesneden.
We behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren die zijn verzonden nadat de 14-dagen respijtperiode is verstreken of voor artikelen die niet in de oorspronkelijke staat aan ons zijn geretourneerd.
DEFECT ARTIKEL ONTVANGEN?
Excuses voor dit ongemak, dit gebeurt soms bij alle merken. Neem contact op met de klantenservice support@bizellee.nl en stuur ons een foto van het defect. We zullen er dan alles aan doen om dit snel voor je op te lossen.
OMRUILINGEN
We kunnen nu ruilen. Dien de omruiling in via ons retourencentrum. Zodra we je oorspronkelijke bestelling retour hebben ontvangen in overeenstemming met ons retourbeleid, sturen we het omgeruilde artikel GRATIS op!
RETOUR INFORMATIE
We bieden momenteel geen gratis retourzendingen aan.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van je retourzending.
Als je akkoord gaat met onze aankoopvoorwaarden, krijg je de oorspronkelijke verzendkosten bij het retourneren van artikelen niet terug.
*Alle geretourneerde artikelen die vervuild zijn met deodorant en make-upvlekken worden niet geaccepteerd en kunnen naar je worden teruggestuurd.
*Houd er rekening mee dat het tot 21 werkdagen kan duren voordat we je retourzending hebben verwerkt, gerekend vanaf de datum dat we de artikelen hebben ontvangen.
VERZENDING
Leveringen kunnen soms langer duren. Let op: werkdagen zijn exclusief weekenden en feestdagen.
INTERNATIONALE VERZENDING
Al onze internationale bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in het Nederland met behulp van de beste en meest betrouwbare koeriers voor uw specifieke gebied.
VRAGEN?
Als u vragen hebt, kunt u contact met ons opnemen op
support@bizellee.nl
KLARNA
Geef alstublieft verantwoordelijk geld uit. Klarna's Pay in 3 / Pay in 30 dagen zijn ongereguleerde kredietovereenkomsten. Als u meer leent dan u zich kunt veroorloven of te laat betaalt, kan dit een negatieve invloed hebben op uw financiële status en uw vermogen om krediet te krijgen. Zorg ervoor dat je je maandelijkse aflossingen op tijd kunt betalen. 18+, alleen inwoners van Europa. Afhankelijk van status. Late kosten kunnen van toepassing zijn. Algemene voorwaarden zijn van toepassing https://www.klarna.com/nl/terms-and-conditions/.